Pisz i zarabiaj
Naucz się pisania w szkoleniu online Sprzedawaj Słowem, pod okiem doświadczonej copywriterki i przedsiębiorczyni. Sprzedawaj tekstami bez nachalnego: „kup pan cegłę"!
Czy to szkolenie jest dla mnie?
Odpal wideo i zrób 1-minutowy
test TAK/NIE
(pod wideo jest wersja tekstowa testu)

Masz problemy z wymyśleniem, jak promować swój produkt poza: „kup, bo fajne?".

(TAK/NIE)


Masz ciekawe rzeczy do powiedzenia, ale nie wiesz, jak pisać teksty na bloga, media społecznościowe lub newslettery?

(TAK/NIE)


Za każdym razem, gdy masz sprzedawać, czujesz się jak naciągacz?

(TAK/NIE)


Chcesz tworzyć treści dla swojej marki osobistej, ale pisanie idzie Ci jak krew z nosa?

(TAK/NIE)


Twoje teksty są „zbyt”: długie, krótkie, suche albo kwieciste?

(TAK/NIE)


Próbujesz uczyć się copywritingu, ale brakuje Ci praktycznych przykładów?

(TAK/NIE)


Chcesz zyskać mocną pozycję do Twojego CV (copywriting), popartą portfolio?

(TAK/NIE)

Jeśli na choć JEDNO z pytań Twoja odpowiedź brzmi „TAK”, to mam coś dla Ciebie:
Szkolenie online Sprzedawaj Słowem
Czyli: dostajesz nagrane lekcje online z przykładami treści z różnych branż.
W ramach zadań domowych piszesz 6 tekstów.
A ja je sprawdzam i daję Ci znać, co robisz dobrze, a co trzeba poprawić.

Zobacz, co dostajesz w środku pakietu:
Jak wygląda nauka w Sprzedawaj Słowem?
Biorę Cię za rękę
Zaraz po zakupie dostajesz dostęp do wszystkich nagranych modułów.
Masz do nich dostęp 24/7.
Uczysz się praktycznie
Pokazuję Ci, jak stosować zasady pisania na 200+ przykładach tekstów
z różnych branż.
Uczę Cię sprawdzonego procesu tworzenia
Stawiam na praktykę.
W trakcie szkolenia będziesz pisać teksty,
a ja je SPRAWDZĘ.
Dam Ci znać, co robisz dobrze, a nad czym warto popracować.
Umiesz pisać!
Na koniec szkolenia masz niezależność w pisaniu: wiesz, jak pokazać produkt/usługę
i ją sprzedać.
"Magda, po co uczyć się copywritingu, skoro sztuczna inteligencja pisze teksty w sekundy?"
Doskonałe pytanie! Tak, sztuczna inteligencja generuje teksty w sekundy. ALE robi to sztampowo i odtwórczo. Do tego nie zna specyfiki konkretnej marki i jej klientów. Nie posiada specjalistycznej wiedzy, jaką mogą mieć eksperci, właściciele biznesów i copywriterzy.

Jeśli chcesz pisać powierzchowne teksty, to tak, sztuczna inteligencja z powodzeniem Cię zastąpi.

W Sprzedawaj Słowem uczysz się wykorzystywać „ludzkie przewagi", żeby sztuczna inteligencja Ci nie dorównywała.
Co będziesz umieć po szkoleniu?
  • Wiesz, jak znaleźć i pisać do osób, które potrzebują Twojego produktu/usługi.
  • Poznasz specyfikę pisania w różnych ekosystemach: od mediów społecznościowych, aż po oferty sprzedażowe.
  • Wykorzystujesz wiedzę z psychologii
    w pisaniu.
  • Wiesz, jak pisać w prosty i przystępny sposób, nawet gdy nie masz weny.
  • Wiesz, jak pisać, żeby klient nie czuł się atakowany treściami/naciągany.
  • Wiesz, jak pracować z klientem podczas pisania dla niego tekstów na zlecenie.
  • Potrafisz budować zaufanie odbiorców, którzy potem stają się Twoimi klientami.
  • Umiesz budować historie o tak nudnych rzeczach jak uszczelki (sprzedawcy uszczelek, nie bierzcie tego do siebie!).
Kim jestem i dlaczego warto uczyć
się copywritingu ode mnie?
Magda Owsiany

➡️ Od 19 roku życia zarabiam pisaniem (w sumie ponad 5 lat). Najpierw dla innych, obecnie dla mojej własnej firmy. Sprzedaję słowem. Moje zarobki zależą od jakości tekstów. Dlatego MUSZĘ robić to dobrze.


➡️ Około 2 lata temu zaczęłam sprzedawać swoje produkty. Do tej pory treści, które napisałam dla mojej firmy, wygenerowały ponad

1 mln złotych przychodu.


➡️ Gdy zaczynałam pisać, brakowało mi materiałów z praktycznymi przykładami. Poruszałam się jak dziecko we mgle. Nie wiedziałam, jak wdrożyć teorię. Zrobiłam takie szkolenie, jakiego potrzebowała Magda 5 lat temu!


➡️ Przed Sprzedawaj Słowem uczyłam pisania maili w Programie Mailketing autorstwa Macieja Aniserowicza, więc moja wiedza jest przetestowana w boju. ;)


➡️ Jestem twórczynią firmy Burza w mózgu. Moją misją jest pokazywanie, jak żyć po swojemu: budować fajną karierę, nie pozwalać innym sterować swoim życiem i mieć czas na przyjemności.

W Sprzedawaj Słowem uczę pisania, które może Ci dać finansową niezależność.

Okej, ale czy to na pewno jest dla mnie?
Nie jest dla Ciebie, jeśli:
  • nienawidzisz pisać i nie chcesz się nauczyć tej cennej umiejętności;
  • pracujesz jako copywriter piszący teksty sprzedażowe od X lat i tematy z agendy masz w małym palcu;
  • wierzysz w tekst z XIX wieku, że „tylko złe produkty potrzebują promocji";
  • wolisz oddelegować pisanie copywriterowi (i wiesz, czy napisał dobry tekst);
  • chcesz wykorzystać tę wiedzę, żeby bogacić się na wciskaniu ludziom kitu.
Jest dla Ciebie, jeśli:
  • chcesz zarabiać na swojej wiedzy, ale nie wiesz, jak ją przekazać prostym językiem;
  • chcesz budować markę osobistą i wypuścić własne produkty, ale pisanie nie jest Twoją mocną stroną;
  • masz własną firmę i świetny produkt/usługę, ale nie wiesz, jak promować je inaczej, niż: „kup, bo to jest fajne";
  • chcesz, by Twój pracownik nauczył się pisania tekstów dla Twojej firmy;
  • jesteś Wirtualną/ym Asystentką/em i chcesz mieć asa w rękawie pod postacią copywritingu;
  • chcesz mieć solidną podstawę z copywritingu, by zacząć pisać teksty na zlecenie.
  • W Sprzedawaj Słowem nauczysz się, jak pisać m.in.: oferty, teksty na media społecznościowe, opisy produktów oraz treści do newsletterów.
Co mówią Uczestnicy szkolenia?
(opinie pochodzą z wiadomości od Uczestników szkolenia i ankiety końcowej)
  • Klaudia Jaroszewska
    Uczestniczka Sprzedawaj Słowem
    "Kurs jest mega. Krótkie lekcje, dzięki czemu mogłam pouczyć się, jak maluch chwilę zajął się sobą, albo jak akurat miał drzemkę. Mnóstwo wiedzy, przez co wiem, że będę do niego wracać (ba! już nie raz wracałam). Przydaje się w "prawdziwym życiu". To nie taka szkolna wiedza, że wychodzisz z poczuciem, że to wszystko i tak jest zbędne. Tu naprawdę stosuję zasady w praktyce, przez co piszę lepiej. A świadczy o tym to, że od lipca mam własną firmę, kilku stałych klientów, którzy są zadowoleni ze współpracy ze mną. W końcu czuję się doceniania i sama wiem, że robię dobrą robotę. Dzięki temu kursowi mogłam porzucić etat na produkcji hamulców (praca na trzy zmiany bez możliwości rozwoju jest przecież taka fajna!) i zająć się tym, co kocham najbardziej. No i na blogu spływają współprace, a marki są zadowolone z moich treści i wracają po więcej. Na copy zarobiłam już ponad 20 tysięcy (od lipca!, a listopad jeszcze nie jest rozliczony). Może to nie dużo, ale ja nie pracuję więcej niż 3-4 godziny dziennie. Nie mogłam sobie wymarzyć lepiej, a to wszystko dzięki Tobie. Gdyby nie ten kurs, pewnie teraz byłabym w zupełnie innym miejscu (i uwierz mi, to nie było dobre miejsce). Dziękuję <3"
  • Olga Butkiewicz
    Uczestniczka Sprzedawaj Słowem
    "Świetny, opasły kurs, który uczy jak pisać i skutecznie sprzedawać. Przyjemne lekcje, wiele wątków i zagadnień: od tego, jak pisać tweety, do tworzenia ofert na landingi. Świetnie się bawiłam i czuję, że moja wiedza i kompetencje wzrosły.
    Wart każdej złotówki <3"
  • Basia Bukowska
    Uczestniczka Sprzedawaj Słowem
    "Pomysł na zapisanie się na kurs copywriterski był mocno spontaniczny. Poczułam, że potrzebuję zmiany w życiu zawodowym, a skoro pisanina gdzieś tam stale się przeplata, to po co wymyślać koło od nowa? Lepiej doszlifować to, co już trochę umiem… No dobra, ale którą ofertę wybrać? Przecież w sieci jest ich całe mnóstwo. Żadna mnie nie przekonywała, komunikaty były suche i oderwane do rzeczywistości. Bo co to znaczy, że nauczą mnie pisać LEPIEJ? Szybciej? Dłuższymi formami wypowiedzi? Co znaczy, że poznam przeróżne narzędzia pomocne w pracy copywritera? Worda i SJP już znam, więc jeśli to macie na myśli, to sorry, ale nie jestem zainteresowana.
    Algorytmy Googla (...) chyba wyczuły moją frustrację, bo „jakoś” trafiłam na reklamę prowadzonego przez Magdę kursu „Sprzedawaj słowem”. Wreszcie konkrety! Twarde wskazówki, co będziemy robić. Kompetencje Magdy przedstawione w liczbach i namacalnych efektach. W moim przypadku na decyzji zaważyła obietnica zadań domowych (wysłuchanie wykładu to jedno, zastosowanie wiedzy w praktyce to zupełnie coś innego), które osobiście sprawdza Magda (nie ma czegoś takiego jak klucz odpowiedzi, tylko indywidualne uwagi. To w moim odczuciu najcenniejsze źródło wiedzy).
    Wielkimi krokami zbliżam się do końca kursu. Uważam, że to były bardzo dobrze zainwestowane pieniądze. Moje teksty są coraz lepsze, bardziej przejrzyste, przyjemniejsze dla odbiorcy. A nie zawsze poruszam łatwe i lekkie tematy. Nie wiem jeszcze, czy kurs poprawi moją pozycję zawodową. Ale wiem, że Magda dała mi mu temu wszelkie narzędzia. Teraz pozostaje mi ćwiczyć i szlifować warsztat :) (...)
    Kurs polecam każdemu, kto chciałby w miłej atmosferze poprawić swój pisarski warsztat :)"
  • Anna Pytel
    Uczestniczka Sprzedawaj Słowem
    "Jestem totalnym laikiem w copy. Mój facet rozkręca nowy biznes, ale totalnie nie umie w social media, czy marketing. Postanowiłam mu pomóc i zdobyć do tego narzędzia. Szczerze to nie pamiętam jak natknęłam się na kurs Sprzedawaj Słowem, ale cieszę się, że go znalazłam. To jest kurs od zera do bohatera w copy. Magda prowadzi w nim świeżaków za rączkę, naprawdę powoli tak by mózgi nie spuchły od razu od nadmiaru wiedzy. Od tego jak pisać, jak znaleźć czas na pisanie, jak się nie załamywać po pierwszych błędach, po techniki copywritingu, redakcji tekstu, psychologię sprzedaży. Sprzedawaj słowem to też mnóstwo przykładów, jeszcze więcej ćwiczeń i prac domowych, które zdobyte wiadomości przekładały w faktyczny "produkt". Kurs pozwolił mi zupełnie inaczej patrzeć na pisanie tekstów na stronę internetową, w mailach, czy jako posty na socialach."
  • Justyna Metza-Macedo
    Uczestniczka Sprzedawaj Słowem
    "Tak jak pisałam wcześniej w którymś z maili, kupiłabym od Ciebie nawet kurs wycinania śmiesznych zwierzątek z ziemniaka, tak mi się podoba Twój sposób przekazywania wiedzy
    Kurs pisania kupiłam po częściowym przerobieniu kursu tworzenia kolaży, dlatego wiedziałam, że będzie świetny. Masa praktycznych przykładów, wszystko wyjaśnione od podstaw, wytłumaczone co, jak i kiedy używać. Jestem laikiem zarówno w temacie pisania, jak i kolaży, a mimo to wszystko jest dla mnie zrozumiałe. Podoba mi się, że lekcje są w formie wideo i tekstowej, lubię przyswajać wiedzę w obu wersjach. Super jest to, że przedstawiasz temat holistycznie. Nie skupiasz się tylko na warsztacie copywriterskim, ale też dajesz dużo przykładów z marketingowej działki. Kurs pisania przerobiłam póki co w 70%. Starałam się przerabiać jeden moduł na tydzień, ale potem żyćko sprawiło, że musiałam zwolnić tempo. Właśnie wracam na regularne tory po dwutygodniowym urlopie. Miło jest mieć to poczucie z tyłu głowy, że nie istnieje żaden deadline na wykonywanie zadań i można pracować w swoim tempie. No i właśnie-zadania domowe. Kurs bez tego praktycznego elementu byłby fajną pigułką wiedzy, ale to dzięki zadaniom nauczyłam się najwięcej. Twój feedback jest nieoceniony. Zawsze pokażesz, co można poprawić, jak coś zrobić lepiej, ale też pochwalisz nawet najmniejsze postępy. To pierwszy kurs, kiedy naprawdę z niecierpliwością oczekuję informacji zwrotnej, nawet jeśli wiem, że pewnie wypunktujesz sporo elementów do poprawy. Mówię to jako osoba, która swój niezdrowy perfekcjonizm przepracowuje na terapii
    Serio kurs jest wart absolutnie każdej złotówki i do tej pory poleciłam już go kilku swoim znajomym. Czekam na kolejne Twoje kursy, czy to będzie kurs lepienia pierogów, przygotowywania się do pierwszego lotu w kosmos czy podstawy ogrodnictwa-just take my money"
  • Ewelina Pelczar
    Uczestniczka Sprzedawaj Słowem
    "Co do szkolenia, cóż jest świetne! :D
    Upakowane w nim jest mnóstwo wiedzy, konkretnych przykładów, odniesień, pomocnych checklist, wskazówek, smaczków.
    Dla mnie osoby, "trochę zielonej" jest idealny, bo pokazuje od czego zacząć i następnie krok po kroku przez jakie etapy przejść. 
    W szczególności niby taka błaha rzecz dotycząca nawyku pisania,a jednak powiedziałabym najważniejsza. 
    Bez tego miliony szkoleń i książek nie przyniosą rezultatu, kiedy nie zaczniemy ćwiczyć i pisać. 
    Niemniej każdy moduł wnosi bardzo dużo przydatnej/ praktycznej wiedzy i tylko ją wdrażać. 
    Zadanie domowe po każdym z modułów jest bardzo motywujące i pozwala poukładać wszystkie informacje.
    Każdorazowo mogę do niego wracać, pracować nad tym co już zrobiłam. Motyw ze sprawdzaniem przez Ciebie zadań, to sztosik, bo mamy konstruktywny feedback. 
    Zdobyłam dużą świadomość tekstu pisanego, sprawia mi pisanie coraz większą przyjemność i już pozbyłam się mojego "dziwnego" nadęcia ;P

    Ja osobiście jestem bardzo ale to bardzo zadowolona i zakup szkolenia to świetna inwestycja ;)"
  • Zuzanna Rusek
    Uczestniczka Sprzedawaj Słowem
    "Mimo, że nie skończyłam jeszcze kursu, to mogę z ręką na sercu powiedzieć, że bardzo dużo z niego wynoszę. wszystko jest wytłumaczone tak, jakby opowiadał o tym nauczyciel z wielkim powołaniem. bardzo przyjemnie mi się tego słucha, zapamiętuję bardzo dużo przez samo słuchanie, jednak w ważniejszych lekcjach robię sobie swoje notatki i mapy myśli, żeby zapamiętać wszystko jak najlepiej.
    nawet teraz, kiedy szukam pierwszej pracy i robię zadania, które są wymagane przy rekrutacji wracam na bieżąco do niektórych lekcji, żeby wykorzystać wszystkie informacje.
    jestem bardzo zadowolona, uwierzyłam dzięki temu kursowi, że rzeczywiście mogę nauczyć się pisać i być w tym naprawdę dobra, wystarczy sumiennie się do niego przyłożyć i wprowadzić w życie wszystkie lekcje."
  • Izabela Kunowska-Pokrop
    Uczestniczka Sprzedawaj Słowem
    Kurs “Sprzedawaj Słowem” bardzo mnie zaskoczył. To nie było byle pitu-pitu, rozciągnięte w czasie, by zachować pozory naki, tylko bardzo solidna porcja wiedzy oraz wymagające zadania domowe. Zarówno moduły, jak i zadawane prace są ułożone w taki sposób, żeby nie zniechęcić - zaczynamy od łatwiejszych rzeczy, by potem głowić się i siedzieć nad ofertą sprzedażową. Niesamowitą wartością jest kontakt z Magdą. Sprawdza prace domowe i daje wiele cennych uwag. Miałam jakieś pojęcie o copywritingu, ale ten kurs wszystko pięknie uporządkował. Bardzo dobrze wydane pieniądze i poczucie fajnie wykorzystanego czasu zdobywania wiedzy.
Co dostajesz, gdy dołączasz do szkolenia?

Wszystkie lekcje są w formie nagranych wideo.


Masz do nich dożywotni dostęp 24/7.




Ponad 80 lekcji wideo + bonusy
i zadania domowe
Uczysz się z 11 nagranych modułów.
Dostajesz do nich dostęp od razu!
Po każdym z modułów jest zadanie domowe, które sprawdzam i daję Ci informację zwrotną.
Dzięki temu od razu wdrażasz wiedzę.
Społeczność Copy Wiewiórców Premium
Dostajesz dostęp do zamkniętej grupy na Discordzie dla Uczestników. Tam możesz zadawać mi pytania, wrzucać zadania domowe do sprawdzenia i szukać osób chętnych do wspólnej nauki/współpracy.

Zrobiliśmy dla Ciebie też boty z copywriterskimi ćwiczeniami. Dzięki nim możesz szlifować warsztat. Na przykład: dzięki nim możesz oduczyć się pisania zdań długich na kilka linijek (utrudniają czytanie).
Możliwość przetestowania kursu
Masz 30 dni na zwrot Sprzedawaj Słowem. Obejrzyj lekcje, wdrażaj wiedzę, dołącz do grupy dla Uczestników. Jeżeli uznasz, że szkolenie nie jest dla Ciebie, to zwrócę Ci 100% pieniędzy. Wystarczy jedna wiadomość.
Praktyczne przykłady
W lekcjach pokazuję, jak wdrożyć teorię. Zgromadziłam 200+ przykładów treści, żeby zobrazować Ci zasady pisania. Dowiesz się, jak je wykorzystać w przypadku produktów i usług, które rozwiązują poważne problemy, a także są „umilaczami życia".
BONUSY: Copywriting w biznesie
Kilka lekcji, które poszerzą Twoją copywriterską wiedzę o kontekst sprzedaży, obsługi klienta i content marketingu (treści dla biznesu, których bezpośrednim celem nie jest sprzedaż).
BONUSY: Zarabianie na copy
Sporo osób dołączyło do Sprzedawaj Słowem, żeby wykorzystać copywriting jako sposób na zdobycie lepszej pracy albo dorobienie sobie na zleceniach.

Dzięki modułowi „Zarabianie na copy" dowiesz się, jak znaleźć zlecenia, wycenić je i przedstawić swoją pracę klientom.
Bonus | Kalkulator Twojej stawki godzinowej za zlecenia + WZORY UMÓW
Stawka godzinowa to Twoja baza do dalszego wyceniania (liczba godzin poświęconych na pracę to nie jedyny czynnik wpływający na wycenę!).

Gdy już się wycenisz, a klient zaakceptuje Twoją ofertę, koniecznie podpisz z nim umowę.
Nie musisz szukać wzorów po internecie – przygotowaliśmy je dla Ciebie!
Materiały dodatkowe
Nie samym wideo człowiek żyje. Przygotowałam Ci masę materiałów wspomagających naukę. Listy, wersje audio lekcji, procesy, linki, karty pracy, bonusy i ściągawki już na Ciebie czekają!
Dostęp na zawsze + aktualizacje za darmo
Dostajesz dożywotni dostęp do materiałów ze szkolenia. Nigdy-przenigdy Ci nie wygaśnie. Możesz zacząć naukę nawet za 3 lata, a materiały będą na Ciebie czekać. ♡

A jeśli dodam do szkolenia nowe lekcje, dostaniesz je bez dopłat (na takiej zasadzie dotychczasowi Uczestnicy dostali moduł bonusowy o zarabianiu).
A jak to wygląda od środka?
Zobacz lekcje DEMO!

Mogę nauczyć się tego samodzielnie?

Pewnie! O ile możesz powiedzieć, że „Tak, mam czas i ochotę, żeby":

  • Przekopywać się przez setki artykułów – wiele będzie laniem wody i nie da Ci praktycznych przykładów.
  • Selekcjonować wiedzę, która NAPRAWDĘ się przydaje.
  • Przeczytać kilkadziesiąt teoretycznych książek.
  • Wypracować sposoby na tworzenie tekstów, nawet gdy nie będziesz mieć weny (wtedy też trzeba pisać!).
  • Działać metodą prób i błędów BEZ informacji zwrotnej, czy idziesz w dobrym kierunku.
  • Popełnić setki błędów, których można łatwo uniknąć, gdy masz mentorkę/a.
Samo szukanie i selekcjonowanie wiedzy zajmie Ci masę czasu.
Chcę Ci dać gotowca na tacy.
Sprzedawaj Słowem ma być przyciskiem „przyspiesz" w nauce pisania.

O ile CHCESZ jak najszybciej przejść od gapienia się w pustą kartkę do etapu:
Twoje teksty sprzedają,
klienci chwalą kampanie,
kolejne firmy proszą: „Napiszesz nam teksty na stronę?".
  • To znowu ja! Sprzedawaj Słowem zaufało już 800+ osób!
A tutaj cała AGENDA szkolenia:
  • Moduł 0: Wstęp
    1. Czy masz olać ten moduł?
    2. Organizacja kursu i technikalia
    3. Jak się (NIE) motywować do nauki?
    4. Jak pokonać prokrastynację?
    5. Po co i jak zaplanować naukę?
    6. Podsumowanie + Pierwsze zadanie domowe

    EFEKT: Wiesz, jak się uczyć i co zyskasz po ukończeniu szkolenia.

  • Moduł 1: Pierwsze kroki
    1. Wstęp
    2. Przekonania przeszkadzające w pisaniu
    3. Przekonania przeszkadzające w sprzedaży
    4. Przekonania przeszkadzające w kontakcie z odbiorcą
    5. Włóż soczewki copywritera
    6. Podsumowanie + Praca domowa
    EFEKT: Rozprawiasz się z przekonaniami przeszkadzającymi w skutecznej sprzedaży słowem.
    1
  • Moduł 2: Psychologia pisania
    1. To nie wystarczą jakieś triki?
    2. Emocje i motywacje: dlaczego są ważne?
    3. Dwa systemy myślenia
    4. Cialdini i wpływ
    5. Podsumowanie + Praca domowa

    EFEKT: Poznajesz psychologiczne zasady rządzące ludzkimi wyborami.

    2
  • Moduł 3: Poznanie odbiorcy
    1. Pisz dla jednej osoby
    2. Co warto wiedzieć o odbiorcy?
    3. Ankiety
    4. Grupy
    5. Rozmowy 1:1
    6. Jak wybrać najważniejsze potrzeby?
    7. Podsumowanie + Praca domowa
    EFEKT: Nie zgadujesz czego chce Twój odbiorca, tylko masz twarde dane na temat jego potrzeb i pragnień.
    3
  • Moduł 4: Proces pisania
    1. Nowy nawyk
    2. Blokada twórcza, wena, kreatywność: czy to potwory z Loch Ness?
    3. Proces pisania
    4. 5 grzechów przeciwko prostocie tekstu
    5. Pisz bez oporów, REDAGUJ bez litości
    6. Skąd wiedzieć, że tekst jest dobry?
    7. Podsumowanie + Praca domowa
    EFEKT: Masz gotowy proces na pisanie tekstu, niezależnie od Twojego poziomu natchnienia.
    4
  • Moduł 5: Twój COPY-ARSENAŁ
    1. Wstęp
    2. Obrazowy język
    3. Język korzyści
    4. Jak przestawić Unique Selling Point?
    5. Nie opowiadaj, pokaż
    6. Czułe miejsce
    7. Mały, ale wariat
    8. ABC nagłówków
    9. AIDA i PAS
    10. Podsumowanie + Praca domowa
    EFEKT: Znasz copywriterskie sposoby na intrygowanie, zaangażowanie, wywoływanie emocji i wzbudzanie pragnień.
    5
  • Moduł 6: Budowanie relacji
    1. Po co budować relacje?
    2. Uważaj na ton
    3. Jak dzielić się wiedzą?
    4. Jak mówić o słabościach?
    5. Rozmowa ze społecznością
    6. Podsumowanie + Praca domowa
    EFEKT: Wiesz, jak budować relację ze swoimi odbiorcami.
    6
  • Moduł 7: Skuteczna oferta sprzedażowa
    1. Kilka ustaleń
    2. Dotychczasowe rozwiązania
    3. Pokaż produkt
    4. Jak pisać o obiekcjach?
    5. BIO
    6. Inni mnie INTERESUJĄ, czyli opinie
    7. FOMO
    8. Uzasadnienie ceny
    9. Inne elementy oferty
    10. Haczyk
    11. Uff, czy ta oferta jest już git?
    12. Podsumowanie + Praca domowa
    EFEKT: Wiesz, jak napisać skuteczną ofertę.
    7
  • Moduł 8: Opowiadanie historii
    1. Historyjki są dla dzieci
    2. Bohater i jego problem
    3. Wróg nie musi być szalonym naukowcem
    4. Etapy historii
    5. Emocje w historii
    6. Ale ja sprzedaję uszczelki, jak mam zastosować storytelling?
    7. Podsumowanie + Praca domowa
    EFEKT: Umiesz opowiedzieć pasjonującą historię nawet o tak nudnej rzeczy jak uszczelka do pralki.
    8
  • Moduł 9: Pisanie w różnych ekosystemach
    1. Wstęp
    2. Opisy produktów
    3. Facebook + Instagram: posty, relacje, rolki
    4. LinkedIn
    5. Twitter
    6. Wpisy blogowe + SEO
    7. Newsletter + sekwencje mailowe
    8. Scenariusze do podcastów
    9. Podsumowanie + Praca domowa
    EFEKT: Poznajesz specyfikę treści dla różnych mediów, dzięki czemu możesz wyciskać z nich 100%.
    9
  • Moduł 10: Mam swój głos
    1. A na co mi to, skoro mam szablony?
    2. Odkryj swój styl
    3. Jak wdrażać swój styl do pisania (i nie przedobrzyć)?
    4. Humor: co zrobić, żeby nie było przaśnie?
    5. Podsumowanie + Praca domowa
    EFEKT: Poznajesz swój styl pisania i możesz go rozwijać, by przyciągać jego fanów.
    10
  • BONUSY: Copywriting w biznesie
    BONUS #1: Jak przygotować treści do kampanii sprzedażowej?
    BONUS #2: Reużywanie treści w praktyce
    BONUS #3: Lejek marketingowy
    BONUS #4: Obsługa klienta
  • BONUSY: Zarabianie na copy
    BONUS #1: Gdzie szukać zleceń?
    BONUS #2: Jak zarabiać więcej na copywritingu?
    BONUS #3: Jak się wyceniać?
    BONUS #4: Jak zrobić stronę z portfolio?
    BONUS #5: Jak się rozliczać ze zleceń? (z działalnością i bez działalności) + WZORY UMÓW
    BONUS #6: Kalkulator stawki godzinowej
Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Pogadajmy!
Napisz do mnie o swoich wątpliwościach.

Jeśli masz jakieś doświadczenie z copywritingiem, opisz, jakie teksty tworzyłaś/eś.
Będę mogła skuteczniej Ci doradzić!
Chcę być fair, dlatego...
1
Nie udzielam rabatów
Znasz smak frustracji, gdy kupujesz coś za pełną cenę, a potem ten produkt nagle jest przeceniony?
Nienawidzę być w takiej sytuacji.
I nie chcę Ci tego fundować.
2
Taniej już nie będzie
W internecie można kupić kursy, których cena nagle spada z 1000 do 50 złotych.
Nie jestem jak inne kursy. ;)
Pomiędzy zapisami ulepszam materiał, więc cena idzie w górę!
3
Nie sprzedaję pojedynczych modułów
Chcę mieć pewność, że moi Kursanci wychodzą ze Sprzedawaj Słowem z uporządkowaną wiedzą, od A do Z.
Dlatego albo kupujesz cały materiał, albo nic.

„A co, jeśli mi się nie spodoba?"

Jeśli Sprzedawaj Słowem Ci się nie spodoba,
zwrócę Ci 100% poniesionych kosztów!

Na żądanie zwrotu masz 30 dni od zakupu.
Procedura ma tylko 2 kroki:

1. Piszesz, że Sprzedawaj Słowem to nie Twoja bajka.

2. Robimy Ci przelew zwrotny.


Dostałam sporo wiadomości: „Serio? To takie proste? Nie ma żadnego haczyka?".

Serio. Nie chcę Cię przymuszać do siedzenia w czymś, co Ci nie „kliknęło".

Co dokładnie otrzymujesz i ile to kosztuje?

Podsumujmy:

1
11-modułowe szkolenie online Sprzedawaj Słowem
80+ NAGRANYCH lekcji wideo.
~12 godzin materiału
2
Materiały dodatkowe i 200+ przykładów treści z różnych branż
Transkrypcje, nagrania audio, karty pracy, ściągawki.
3
Minimum 2 grupowe wideospotkania na żywo z Mentorką, czyli ze mną.
Odpowiadam na pytania + rozszerzam materiał ze szkolenia.
4
BONUSY: Copywriting w biznesie
BONUS #1: Jak przygotować treści do kampanii sprzedażowej?
BONUS #2: Reużywanie treści w praktyce
BONUS #3: Lejek marketingowy
BONUS #4: Obsługa klienta
5
BONUSY: Zarabianie na copy
BONUS #1: Gdzie szukać zleceń?
BONUS #2: Jak zarabiać więcej na copywritingu?
BONUS #3: Jak się wyceniać?
BONUS #4: Jak zrobić stronę z portfolio?
BONUS #5: Jak się rozliczać ze zleceń? (z działalnością i bez działalności) + WZORY UMÓW
BONUS #6: Kalkulator stawki godzinowej
6
Boty-asystenci
na Discordzie pomagający Ci utrwalać zdobytą wiedzę.
7
Tajna grupa Copy Wiewórce Premium
Tu możesz zadawać pytania, wysyłać mi zadania domowe do sprawdzenia i szukać partnerów/ek do nauki lub wspólnych projektów.
8
Ważne: Ja i mój zespół sprawdzamy Twoje zadania domowe!
Nie zgadujesz, tylko WIESZ czy dobrze piszesz, bo daję Ci informację zwrotną i wskazówki, nad czym masz popracować.
9
Dostęp 24/7 do opublikowanych materiałów
Ty decydujesz, kiedy i gdzie się uczysz.
10
Dożywotni dostęp do materiałów i przyszłych aktualizacji
Twój dostęp do szkolenia jest NA ZAWSZE. Możesz do niego wracać, gdy będziesz tego potrzebować.
11
Certyfikat ukończenia szkolenia
Po wykonaniu wszystkich zadań domowych.
12
Gwarancja satysfakcji
Masz 30 dni na zwrot szkolenia, jeśli nie spełni on Twoich oczekiwań.

To wszystko otrzymasz za:

1597 zł 1297 zł brutto

To około 130 zł tygodniowo.
Pozwól, że pokażę Ci tę cenę w kontekście:

✸ Ceny napisania pojedynczego maila sprzedażowego
od copywritera zaczynają się od ok. 250 złotych.

✸ W Sprzedawaj Słowem za dożywotni dostęp do konkretnej wiedzy
+ moją opiekę + bonusy płacisz mniej niż ja za
1 godzinę lekcji tenisa (140 zł).

Nie będę drugą Igą Świątek. Ale Ty możesz zyskać umiejętności
podnoszące Twoje przychody.

PS Mamy już na pokładzie ponad 800 osób!

PS2 Możesz rozbić płatność, np. 10 x 129,70 zł z PayU Raty 0%.

Bezpieczne połączenie SSL

Płatności obsługuje PayU. Możesz zapłacić szybkim przelewem, kartą, BLIKiem lub ratalnie.

Raty już od 129,70 zł miesięcznie.

Gwarancja satysfakcji 30 dni.

Często zadawane pytania (czyli FAQ)

  • Dla kogo jest to szkolenie?
    ✸ Masz markę osobistą, chcesz wypuścić własne produkty, ale pisanie nie jest Twoją mocną stroną.
    ✸ Masz własną firmę i nie możesz/nie chcesz oddelegować pisania materiałów promocyjnych i sprzedażowych dla Twoich produktów/usług.
    ✸ Chcesz, by Twój pracownik nauczył się pisania tekstów dla Twojej firmy.
    ✸ Jesteś Wirtualną/ym Asystentką/em i chcesz mieć asa w rękawie pod postacią umiejętności pisania sprzedażowego.
    ✸ Chcesz mieć solidną podstawę z copywritingu, by zacząć pisać na zlecenie.
  • W jakiej formie odbywa się szkolenie?
    Czy będę mieć na niego czas? Mam studia/dziecko/dużo pracy...
    Szkolenie jest w formie nagranych lekcji wideo. Możesz z nich korzystać o dowolnej porze dnia i nocy.
    To Ty decydujesz, kiedy przechodzisz przez materiały, bo Twój dostęp do platformy jest dożywotni.
  • Kiedy dostaję dostęp do szkolenia i czy on kiedykolwiek wygasa?
    Dostajesz dostęp do szkolenia zaraz po zakupie i masz go dożywotnio. 24/7. Twój dostęp do szkolenia nie wygasa.
  • Do kiedy mogę zrobić zadania domowe, żeby dostać Twoją ocenę tekstów? 
    Wchodzę na grupę dla Uczestników regularnie. Sprawdzam, co do mnie piszecie + daję informację zwrotną na temat zadań. Możesz zrobić zadanie nawet za parę miesięcy, a i tak sprawdzę Twoje teksty!
  • Uczysz tylko pisania tekstów sprzedażowych czy dowiem się tu, jak napisać wpis na bloga albo na social media?
    Po pierwsze: wszystkie treści, które wypuszczasz jako firma, sprzedają. Bezpośrednio lub pośrednio (budowanie relacji, zwiększanie świadomości marki, ugruntowanie pozycji eksperta).
    Po drugie: stworzyłam moduł poświęcony pisaniu w różnych zakątkach internetu: na blogi, media społecznościowe i do newsletterów, nawet instrukcję pisania scenariuszy do TikToków i Reelsów!
  • Co jeśli nie będę zadowolona/y ze szkolenia?
    Jeśli uznasz, że szkolenie nie jest dla Ciebie, to otrzymasz zwrot pieniędzy. Masz na to 30 dni od daty zakupu. Po prostu napisz na magda@sprzedawajslowem.pl a zwrócę Ci 100% pieniędzy.
  • Po co mam się uczyć pisania? Przecież chatGPT zrobi mi to za darmo...
    ChatGTP (sztuczna inteligencja) tworzy generyczne teksty. Internet jest ich pełen. Do stworzenia, np. strony sprzedażowej potrzebna jest dokładna znajomość grupy docelowej, empatia i nadanie treści osobowości. Ponadto sztuczna inteligencja nie jest w stanie osadzić treści w szerszej strategii komunikacji. Te wszystkie umiejętności nadal są domeną ludzi.
  • Czy mogę zapłacić w ratach?
    Tak! Wystarczy wybrać metodę płatności PayU, wypełnić i zatwierdzić formularz zamówienia. W nowym oknie pojawi się możliwość wybrania płatności ratalnej. Raty 0% zaczynają się od ok. 119,70 zł miesięcznie.
  • Chcę, żeby pracodawca sfinansował mi szkolenie. Czy macie jakąś broszurkę ze skrótem oferty?
    Na czas zapisów przygotowałam dla Ciebie gotowy zestaw informacji i materiałów do wysłania szefowi:

    🔗 treść wiadomości z prośbą o dofinansowanie,
    🔗 broszura informacyjna,

    Wystarczy, że zrobisz kopiuj-wklej.
  • Czy oprócz nagranych lekcji dostanę jakieś materiały typu PDFy?
    Pewnie! Oprócz wideo dostajesz dostęp do: kart pracy, wersji audio lekcji (do słuchania jak podcast), bonusowych nagrań, procesów pisania, list ułatwiających tworzenie treści i wiele więcej!
  • Czy w szkoleniu są praktyczne przykłady tekstów?
    Tak! Na co Ci sucha teoria, jeśli potem nie masz pomysłu, jak ją wykorzystać? ;)
    W szkoleniu są przykłady treści od ponad 200 firm: online i stacjonarnych, oferujących produkty i usługi, polskich i zagranicznych.
    Będzie się czym inspirować. :)
  • Mam za sobą Mailketing, czy potrzebuję jeszcze Sprzedawaj Słowem?
    W Sprzedawaj Słowem znacznie rozszerzam zakres materiału z Mailketingu (uczyłam w nim głównie pisania maili). Jeśli widzisz, że dzięki Mailketingowi Twoje pisanie już jest skuteczne i czujesz się z nim dobrze, to nie potrzebujesz Sprzedawaj Słowem. A jeśli nie…
    Gdybym miała szacować, moduły o pisaniu z Mailketingu stanowią ok. 10% tego, co chcę przekazać w Sprzedawaj Słowem. Do tego dochodzą nowe tematy: psychologia w pisaniu i sprzedaży, pisanie ofert oraz treści w różnych ekosystemach (m.in. social media, wpisy blogowe, opisy produktów, scenariusze podcastów).
  • Ile czasu potrzebuję na przerobienie szkolenia?
    Stworzyłam szkolenie tak, by zajmował średnio 2-8 godzin pracy tygodniowo.
    ALE! Ostatecznie od Ciebie zależy, ile czasu chcesz na nie poświęcić.
    Jeśli potrzebujesz więcej czasu niż zakładają moje szacunki, nie przejmuj się nimi i rób swoje!
    Plus jeśli w tym momencie nie masz na niego czasu, a wiesz, że pisanie Ci się przyda, możesz zacząć naukę później.
    Albo oddeleguj naukę pisania osobie z Twojego zespołu!
  • Mieszkam za granicą, jak mogę zapłacić?
    Napisz na magda@sprzedawajslowem.pl o chęci dołączenia do szkolenia, pomożemy Ci!
  • Czy otrzymam fakturę VAT?
    Oczywiście! Uzupełnij dane firmowe w koszyku, w formularzu zamówienia.
  • Mam inne pytanie...
    Jeśli masz pytania spoza listy, pisz śmiało na:
    magda@sprzedawajslowem.pl lub użyj czatu w prawym dolnym rogu.
    Staram się odpowiadać z prędkością strusia pędziwiatra :)
© 2023 sprzedawajslowem.pl
Korzystam z plików cookies na stronie w celu zapewnienia jej prawidłowego działania oraz po to, by analizować ruch i prowadzić działania marketingowe. Korzystając ze strony z włączoną w przeglądarce internetowej obsługą plików cookies, wyrażasz zgodę na wykorzystywanie plików cookies zgodnie z polityką prywatności.
Made on
Tilda