Notifikacje Zapisy obecnie są zamknięte. Wrócą za jakiś czas. Poinformuję o tym mailowo:TUTAJ Notifikacje

Pisz tak, by Twój biznes zarabiał!

Poznaj zasady pisania sprzedażowego ze szkoleniem Sprzedawaj Słowem. Napisz teksty, które sprawdzi doświadczona copywriterka i przedsiębiorczyni.

Sprzedawaj produkty/usługi bez nachalnego:
„kup pan cegłę”!

Znam szczegóły, chcę dołączyć!

Mam kilka pytań...

Masz problemy z wymyśleniem, jak pisać o swoim produkcie/usłudze poza: „kup, bo fajne?".

  • Tak
  • Nie

Chcesz zarabiać na swojej wiedzy, ale nie wiesz, jak ubrać ją w przystępne treści, które zbudują Twoją renomę?

  • Tak
  • Nie

Wydaje Ci się, że promowanie swoich produktów/usług = nachalna sprzedaż i naciąganie?

  • Tak
  • Nie

Wiesz, że aby budować markę osobistą, musisz tworzyć angażujące treści, ale pisanie idzie Ci jak krew z nosa?

  • Tak
  • Nie

Gdy masz coś napisać dla swojej firmy, dłuuugo gapisz się w ekran, bo nie wiesz, jak i o czym pisać?

  • Tak
  • Nie

Niby znasz zasady copywritingu, ale nigdy nie masz pewności, czy dobrze je stosujesz?

  • Tak
  • Nie

Było choć jedno „TAK"?
Mam coś dla Ciebie:

Szkolenie online
Sprzedawaj Słowem!

Czyli: w nagranych lekcjach online tłumaczę Ci,
o co chodzi w pisaniu treści dla biznesu.
Na przykładach treści z różnych branż.

Ale nie będziesz tylko słuchać i potakiwać.

W ramach zadań domowych piszesz 6 tekstów.
A ja je sprawdzam i piszę szczegółowe uwagi,
co robisz dobrze, a co trzeba poprawić.

To nie całość pakietu!
Przygotowałam Ci cały zestaw materiałów:

Szkolenie online <br>Sprzedawaj Słowem!

Jak wygląda nauka w Sprzedawaj Słowem?

Natychmiastowy dostęp do szkolenia

Natychmiastowy dostęp do szkolenia

Zaraz po zakupie dostajesz wszystkie nagrane moduły.
Masz do nich dostęp 24/7.
Na zawsze.
Możesz zacząć naukę za rok,
a szkolenie będzie czekać.

Arrow
Teorię łączę <br>z przykładami treści

Teorię łączę
z przykładami treści

Pokazuję Ci, jak stosować zasady pisania na 200+ przykładach tekstów z różnych branż. Omawiam, jak dana osoba/marka wdrożyła regułę.

Arrow
Piszesz teksty, <br>a ja je sprawdzam

Piszesz teksty,
a ja je sprawdzam

Po ukończeniu modułów piszesz teksty, a ja je SPRAWDZAM. Opiszę szczegółowo, co robisz dobrze, a nad czym masz popracować.

Arrow
Gdy czegoś nie rozumiesz, pytasz!

Gdy czegoś nie rozumiesz, pytasz!

Dostajesz dostęp do zamkniętej grupy dla Uczestników szkolenia. Tam możesz zadać mi pytania, gdy będziesz
potrzebować pomocy.

Jak wygląda sprawdzanie tekstu?

Sprzedawaj wiedzę

1. Piszesz tekst w pliku Google Docs.

2. Najpierw tekst przechodzi wstępną korektę
(przecinki, niepoprawnie użyte słowa, niewłaściwy szyk zdania).
Tym zajmuje się osoba z naszego zespołu, która kocha wyłapywać takie błędy. 😉

3. Następnie Magda sprawdza treść pod kątem pisania sprzedażowego:
→ zaznacza fragmenty tekstu do poprawy;
→ pisze, co jest nie tak w danym fragmencie;
→ daje sugestię, co można zrobić inaczej.

4. Teraz możesz nanieść poprawki i zapytać, jak Ci poszło!

← Na gifie zobaczysz, jak mogą wyglądać uwagi od Magdy.

Czego się nauczysz?

Jak wcisnąć pisanie do grafiku?

Jak wcisnąć pisanie do grafiku?

Na początku pokażę Ci, jak znaleźć czas na pisanie oraz tworzyć teksty niezależnie od zmiennej motywacji. Dzięki temu łatwiej jest zachować regularność w tworzeniu treści.

Dowiedz się, do kogo piszesz

Dowiedz się, do kogo piszesz

Wiele artykułów o pisaniu zawiera punkt „poznaj swoją grupę docelową". Ale nie pokazują, JAK to zrobić. Pokażę Ci proces krok po kroku, jak poznać odbiorców. Dzięki dobremu zbadaniu adresatów tekstu nie zabraknie Ci pomysłów na kolejne treści.

Pisz niezależnie od weny

Pisz niezależnie od weny

Poznasz proces, jak budować teksty, żeby NIE siedzieć przed pustym dokumentem tekstowym. Zamiast gapić się w kursor będziesz budować teksty niezależnie od podmuchów weny.

Zasady pisania sprzedażowego

Zasady pisania sprzedażowego

Poznajesz copywriterskie sposoby na intrygowanie, zaangażowanie, wywoływanie emocji
i uświadamianie pragnień.
Bez nachalnego „kup pan cegłę".
Bez obiecywania cudów-wianków.

Buduj relacje treściami

Buduj relacje treściami

Chętniej kupujemy od osób/marek, które dobrze znamy. Dlatego dowiesz się, jak budować relacje
i zaufanie odbiorców poprzez treści, żeby później kupowanie od Ciebie było dla nich naturalnym wyborem.

Napisz ofertę

Napisz ofertę

Dowiesz się, jak wyjaśniać
i prezentować produkt/usługę, żeby Twoi klienci nie mieli wątpliwości, co dokładnie oferujesz i że Twoja oferta jest dla nich. Przejdziemy krok po kroku przez budowę każdej sekcji. Pokażę Ci różne sposoby na przedstawianie informacji.

Korzystaj z historii

Korzystaj z historii

Uczysz się budować historie powiązane z Twoją działką, żeby zacieśniać relacje ze swoją społecznością.

Pisz w różnych ekosystemach

Pisz w różnych ekosystemach

Opisy produktów, wpisy blogowe, Instagram, TikToki, X (dawniej Twitter) – te treści też wpływają na sprzedaż! Dowiesz się, jak wykorzystać każdy typ treści, by przynosić swojemu biznesowi wyższe przychody.

Eksploruj swój styl

Eksploruj swój styl

Gdy poznasz zasady pisania, możesz zadać sobie pytanie:
„Jakie mają być MOJE teksty"? Moduł o szukaniu i rozwijaniu swojego stylu pomoże Ci wyeksponować Twoją osobowość, żeby było Ci łatwiej znaleźć fanów swojego pisania. A potem produktów!

Kim jestem i dlaczego warto uczyć się copywritingu ode mnie?

Magda Owsiany

Magda Owsiany

Od ponad 6 lat zarabiam dzięki pisaniu. Najpierw dla innych, obecnie dla mojej własnej firmy.

⇨ Około 2,5 roku temu zaczęłam sprzedawać swoje produkty. Do tej pory treści, które napisałam dla mojej firmy, wygenerowały ponad 1,5 mln złotych przychodu.

Jaką rolę odgrywa tu pisanie? Dzielimy się bezpłatną wiedzą. ➞ Odbiorcy chcą więcej naszych treści w newsletterze. ➞ Poprzez e-maile promujemy produkty. ➞ Odbiorcy trafiają na stronę ze spisaną ofertą i podejmują decyzję o zakupie.

Jestem współtwórczynią firmy Burza w mózgu. Wraz z mężem Tomkiem pokazujemy w niej, jak zarabiać na sprzedawaniu produktów edukacyjnych. Treści pisane pomagają ekspertom budować renomę online.

⇨ Przed Sprzedawaj Słowem uczyłam pisania maili w Programie Mailketing autorstwa Macieja Aniserowicza.

W Sprzedawaj Słowem uczę pisania, które ma generować pieniądze dla Twojego biznesu. Uważam, że jest to jedna z kluczowych umiejętności, jakie mogą mieć marki osobiste i przedsiębiorcy działający solo.

„Magda, po co uczyć się copywritingu,
skoro sztuczna inteligencja pisze teksty w sekundy?"

Doskonałe pytanie!

Tak, sztuczna inteligencja (AI) generuje teksty w sekundy.
Ale WIDAĆ, że nie napisał ich człowiek.

Warto z niej korzystać jako ze wsparcia.
Może nam pomóc w „rozgrzaniu się”.
Podrzucić pomysły na treści.
Zrobić dla nas szkic.

Ale jeśli chcemy:
→ dzielić się NASZĄ wiedzą,
→ pisać o NASZYCH doświadczeniach,
→ wykorzystać wiedzę o potrzebach NASZYCH odbiorców…
musimy wiedzieć, JAK możemy podrasować szkic od sztucznej inteligencji.

Żeby odbiorcy widzieli, że tworzy dla nich drugi człowiek, a nie maszyna.

W Sprzedawaj Słowem uczysz się wykorzystywać „ludzkie przewagi”
i wesprzeć się pomocą AI.

Okej, ale czy to na pewno jest dla mnie?

Nie jest dla Ciebie, jeśli:

Nie jest dla Ciebie, jeśli:

  • Nienawidzisz pisać i radzisz sobie
    bez tej cennej umiejętności.
  • Wyniki, jakie generują dla Ciebie Twoje treści,
    w pełni Cię zadowalają.
  • Wierzysz w tekst z XIX wieku, że „tylko złe produkty potrzebują promocji”.
  • Pracujesz jako copywriter i wiedzę ze szkolenia
    masz w małym palcu.
  • Wolisz oddelegować pisanie copywriterowi albo AI
    (i wiesz, czy napisał dobry tekst lub jak go poprawić).
Jest dla Ciebie, jeśli:

Jest dla Ciebie, jeśli:

  • Chcesz zarabiać na swojej wiedzy, ale nie wiesz,
    jak ją przekazać prostym językiem.
  • Masz gotowy produkt (i/lub usługę) i chcesz mieć pewność, że umiesz o nim pisać, żeby na nim zarobić.
  • Chcesz budować markę osobistą i wypuścić własne produkty, ale pisanie nie jest Twoją mocną stroną.
  • Masz własną firmę i świetny produkt/usługę, ale nie wiesz, jak promować je inaczej, niż: „kup, bo to jest fajne”.
  • Jesteś Wirtualną/ym Asystentką/em i chcesz wyręczać swoich klientów w pisaniu.

Co mówią Uczestnicy szkolenia?
Opinie z wiadomości na priv:

Opinia o szkoleniu
Opinia o szkoleniu
Opinia o szkoleniu
Opinia o szkoleniu
Opinia o szkoleniu
Opinia o szkoleniu
Opinia o szkoleniu
Opinia o szkoleniu

Opinie z ankiety
dla absolwentów:

⭐⭐⭐⭐⭐
„Kurs jest mega. Krótkie lekcje, dzięki czemu mogłam pouczyć się, jak maluch chwilę zajął się sobą, albo jak akurat miał drzemkę. Mnóstwo wiedzy, przez co wiem, że będę do niego wracać (ba! już nie raz wracałam). Przydaje się w "prawdziwym życiu". To nie taka szkolna wiedza, że wychodzisz z poczuciem, że to wszystko i tak jest zbędne. Tu naprawdę stosuję zasady w praktyce, przez co piszę lepiej. A świadczy o tym to, że od lipca mam własną firmę, kilku stałych klientów, którzy są zadowoleni ze współpracy ze mną. W końcu czuję się doceniania i sama wiem, że robię dobrą robotę. Dzięki temu kursowi mogłam porzucić etat na produkcji hamulców (praca na trzy zmiany bez możliwości rozwoju jest przecież taka fajna!) i zająć się tym, co kocham najbardziej. No i na blogu spływają współprace, a marki są zadowolone z moich treści i wracają po więcej. Na copy zarobiłam już ponad 20 tysięcy (od lipca!, a listopad jeszcze nie jest rozliczony). Może to nie dużo, ale ja nie pracuję więcej niż 3-4 godziny dziennie. Nie mogłam sobie wymarzyć lepiej, a to wszystko dzięki Tobie. Gdyby nie ten kurs, pewnie teraz byłabym w zupełnie innym miejscu (i uwierz mi, to nie było dobre miejsce). Dziękuję <3”

Klaudia Jaroszewska

Klaudia Jaroszewska

Absolwentka Sprzedawaj Słowem

⭐⭐⭐⭐⭐
„Pomysł na zapisanie się na kurs copywriterski był mocno spontaniczny. Poczułam, że potrzebuję zmiany w życiu zawodowym, a skoro pisanina gdzieś tam stale się przeplata, to po co wymyślać koło od nowa? Lepiej doszlifować to, co już trochę umiem… No dobra, ale którą ofertę wybrać? Przecież w sieci jest ich całe mnóstwo. Żadna mnie nie przekonywała, komunikaty były suche i oderwane do rzeczywistości. Bo co to znaczy, że nauczą mnie pisać LEPIEJ? Szybciej? Dłuższymi formami wypowiedzi? Co znaczy, że poznam przeróżne narzędzia pomocne w pracy copywritera? Worda i SJP już znam, więc jeśli to macie na myśli, to sorry, ale nie jestem zainteresowana. Algorytmy Googla (...) chyba wyczuły moją frustrację, bo „jakoś” trafiłam na reklamę prowadzonego przez Magdę kursu „Sprzedawaj słowem”. Wreszcie konkrety! Twarde wskazówki, co będziemy robić. Kompetencje Magdy przedstawione w liczbach i namacalnych efektach. W moim przypadku na decyzji zaważyła obietnica zadań domowych (wysłuchanie wykładu to jedno, zastosowanie wiedzy w praktyce to zupełnie coś innego), które osobiście sprawdza Magda (nie ma czegoś takiego jak klucz odpowiedzi, tylko indywidualne uwagi. To w moim odczuciu najcenniejsze źródło wiedzy). Wielkimi krokami zbliżam się do końca kursu. Uważam, że to były bardzo dobrze zainwestowane pieniądze. Moje teksty są coraz lepsze, bardziej przejrzyste, przyjemniejsze dla odbiorcy. A nie zawsze poruszam łatwe i lekkie tematy. Nie wiem jeszcze, czy kurs poprawi moją pozycję zawodową. Ale wiem, że Magda dała mi mu temu wszelkie narzędzia. Teraz pozostaje mi ćwiczyć i szlifować warsztat :) (...) Kurs polecam każdemu, kto chciałby w miłej atmosferze poprawić swój pisarski warsztat :)"

Basia Bukowska

Basia Bukowska

Absolwentka Sprzedawaj Słowem

⭐⭐⭐⭐⭐
„Jestem totalnym laikiem w copy. Mój facet rozkręca nowy biznes, ale totalnie nie umie w social media, czy marketing. Postanowiłam mu pomóc i zdobyć do tego narzędzia. Szczerze to nie pamiętam jak natknęłam się na kurs Sprzedawaj Słowem, ale cieszę się, że go znalazłam. To jest kurs od zera do bohatera w copy. Magda prowadzi w nim świeżaków za rączkę, naprawdę powoli tak by mózgi nie spuchły od razu od nadmiaru wiedzy. Od tego jak pisać, jak znaleźć czas na pisanie, jak się nie załamywać po pierwszych błędach, po techniki copywritingu, redakcji tekstu, psychologię sprzedaży. Sprzedawaj słowem to też mnóstwo przykładów, jeszcze więcej ćwiczeń i prac domowych, które zdobyte wiadomości przekładały w faktyczny "produkt". Kurs pozwolił mi zupełnie inaczej patrzeć na pisanie tekstów na stronę internetową, w mailach, czy jako posty na socialach.

Anna Pytel

Anna Pytel

Absolwentka Sprzedawaj Słowem

⭐⭐⭐⭐⭐
„Tak jak pisałam wcześniej w którymś z maili, kupiłabym od Ciebie nawet kurs wycinania śmiesznych zwierzątek z ziemniaka, tak mi się podoba Twój sposób przekazywania wiedzy Kurs pisania kupiłam po częściowym przerobieniu kursu tworzenia kolaży, dlatego wiedziałam, że będzie świetny. Masa praktycznych przykładów, wszystko wyjaśnione od podstaw, wytłumaczone co, jak i kiedy używać. Jestem laikiem zarówno w temacie pisania, jak i kolaży, a mimo to wszystko jest dla mnie zrozumiałe. Podoba mi się, że lekcje są w formie wideo i tekstowej, lubię przyswajać wiedzę w obu wersjach. Super jest to, że przedstawiasz temat holistycznie. Nie skupiasz się tylko na warsztacie copywriterskim, ale też dajesz dużo przykładów z marketingowej działki. Kurs pisania przerobiłam póki co w 70%. Starałam się przerabiać jeden moduł na tydzień, ale potem żyćko sprawiło, że musiałam zwolnić tempo. Właśnie wracam na regularne tory po dwutygodniowym urlopie. Miło jest mieć to poczucie z tyłu głowy, że nie istnieje żaden deadline na wykonywanie zadań i można pracować w swoim tempie. No i właśnie-zadania domowe. Kurs bez tego praktycznego elementu byłby fajną pigułką wiedzy, ale to dzięki zadaniom nauczyłam się najwięcej. Twój feedback jest nieoceniony. Zawsze pokażesz, co można poprawić, jak coś zrobić lepiej, ale też pochwalisz nawet najmniejsze postępy. To pierwszy kurs, kiedy naprawdę z niecierpliwością oczekuję informacji zwrotnej, nawet jeśli wiem, że pewnie wypunktujesz sporo elementów do poprawy. Mówię to jako osoba, która swój niezdrowy perfekcjonizm przepracowuje na terapii Serio kurs jest wart absolutnie każdej złotówki i do tej pory poleciłam już go kilku swoim znajomym. Czekam na kolejne Twoje kursy, czy to będzie kurs lepienia pierogów, przygotowywania się do pierwszego lotu w kosmos czy podstawy ogrodnictwa-just take my money"

Justyna Metza-Macedo

Justyna Metza-Macedo

Absolwentka Sprzedawaj Słowem

⭐⭐⭐⭐⭐
„Kurs “Sprzedawaj Słowem” bardzo mnie zaskoczył. To nie było byle pitu-pitu, rozciągnięte w czasie, by zachować pozory naki, tylko bardzo solidna porcja wiedzy oraz wymagające zadania domowe. Zarówno moduły, jak i zadawane prace są ułożone w taki sposób, żeby nie zniechęcić - zaczynamy od łatwiejszych rzeczy, by potem głowić się i siedzieć nad ofertą sprzedażową. Niesamowitą wartością jest kontakt z Magdą. Sprawdza prace domowe i daje wiele cennych uwag. Miałam jakieś pojęcie o copywritingu, ale ten kurs wszystko pięknie uporządkował. Bardzo dobrze wydane pieniądze i poczucie fajnie wykorzystanego czasu zdobywania wiedzy."

Izabela Kunowska-Pokrop

Izabela Kunowska-Pokrop

Absolwentka Sprzedawaj Słowem

⭐⭐⭐⭐⭐
„Mimo, że nie skończyłam jeszcze kursu, to mogę z ręką na sercu powiedzieć, że bardzo dużo z niego wynoszę. wszystko jest wytłumaczone tak, jakby opowiadał o tym nauczyciel z wielkim powołaniem. bardzo przyjemnie mi się tego słucha, zapamiętuję bardzo dużo przez samo słuchanie, jednak w ważniejszych lekcjach robię sobie swoje notatki i mapy myśli, żeby zapamiętać wszystko jak najlepiej. nawet teraz, kiedy szukam pierwszej pracy i robię zadania, które są wymagane przy rekrutacji wracam na bieżąco do niektórych lekcji, żeby wykorzystać wszystkie informacje. jestem bardzo zadowolona, uwierzyłam dzięki temu kursowi, że rzeczywiście mogę nauczyć się pisać i być w tym naprawdę dobra, wystarczy sumiennie się do niego przyłożyć i wprowadzić w życie wszystkie lekcje."

Zuzanna Rusek

Zuzanna Rusek

Absolwentka Sprzedawaj Słowem

Jak wyglądają
materiały szkoleniowe?

Jak wyglądają <br>materiały szkoleniowe?

Lekcje są w formie nagranych wideo.

Masz do nich dostęp 24/7.
Na zawsze.

Ponad 80 lekcji wideo
(~12 godzin materiału)
+ bonusy i zadania domowe

Uczysz się z 11 nagranych modułów.
Dostajesz do nich dostęp od razu
i masz je na zawsze!

Po każdym z modułów jest zadanie domowe.

Podczas szkolenia piszesz 6 tekstów,
które sprawdzam i daję Ci szczegółową
informację zwrotną.

Dzięki temu od razu wdrażasz wiedzę.

Ponad 80 lekcji wideo <br>(~12 godzin materiału) <br>+ bonusy i zadania domowe

Sprawdzanie zadań

1. Piszesz tekst w pliku Google Docs.

2. Najpierw tekst przechodzi wstępną korektę
(przecinki, niepoprawnie użyte słowa, niewłaściwy szyk zdania).
Tym zajmuje się osoba z naszego zespołu, która kocha wyłapywać takie błędy. 😉

3. Następnie Magda sprawdza treść pod kątem pisania sprzedażowego:
→ zaznacza fragmenty tekstu do poprawy;
→ pisze, co jest nie tak w danym fragmencie;
→ daje sugestię, co można zrobić inaczej.

4. Teraz możesz nanieść poprawki i zapytać, jak Ci poszło!

Sprawdzanie zadań

Społeczność Copy Wiewiórców Premium

Dostajesz dostęp do zamkniętej grupy na Discordzie dla Uczestników.
Tam możesz zadawać mi pytania, wrzucać zadania domowe do sprawdzenia
i szukać osób chętnych do wspólnej nauki/współpracy.

Zrobiliśmy dla Ciebie też boty z copywriterskimi ćwiczeniami.

Dzięki nim możesz szlifować warsztat.

Na przykład: oduczyć się pisania zdań długich na kilka linijek
(utrudniają czytanie).

Społeczność Copy Wiewiórców Premium

Możliwość przetestowania szkolenia

Masz 30 dni na zwrot Sprzedawaj Słowem.
Obejrzyj lekcje, wdrażaj wiedzę, dołącz do grupy dla Uczestników.
Jeżeli uznasz, że szkolenie nie jest dla Ciebie, to zwrócę Ci 100% pieniędzy.
Wystarczy jedna wiadomość.
Możliwość przetestowania szkolenia

Praktyczne przykłady

W lekcjach pokazuję, jak wdrożyć teorię. Zgromadziłam 200+ przykładów treści, żeby zobrazować Ci zasady pisania. 

Najpierw wykładam zasady, a potem pokazuję przykłady użycia i omawiam, co w danej treści zadziałało.

Praktyczne przykłady

BONUS: Jak używać ChatGPT w pisaniu sprzedażowym?

ChatGPT może być wsparciem w pisaniu: od podrzucania pomysłów po informację zwrotną. Żeby jego odpowiedzi NIE były jednym wielkim rozczarowaniem, trzeba wiedzieć, jak zadać mu pytania.

Dlatego przygotowaliśmy materiał, z którego dowiesz się:

  • jak pisać instrukcje dla ChatGPT?
  • w jaki sposób można go wykorzystać w pisaniu sprzedażowym?
  • jak trenować ChatGPT, żeby dawał Ci coraz bardziej spersonalizowane odpowiedzi?

Do tego dostaniesz listę gotowych instrukcji (promptów), które możesz dostosować do swojego biznesu i wykorzystywać do woli.

BONUS: Jak używać ChatGPT w pisaniu sprzedażowym?

BONUS: Copywriting w biznesie

Lekcje, które poszerzą Twoją wiedzę
o kontekst sprzedaży, obsługi klienta i content marketingu
(treści dla biznesu, których bezpośrednim celem nie jest sprzedaż).
BONUS: Copywriting w biznesie

Materiały dodatkowe

Nie samym wideo człowiek żyje. Przygotowałam Ci masę materiałów wspomagających naukę. Listy, wersje audio lekcji, procesy, linki, karty pracy, bonusy i ściągawki już na Ciebie czekają!

Materiały dodatkowe

Dostęp na zawsze + aktualizacje za darmo

Dostajesz dożywotni dostęp do materiałów ze szkolenia.

Nigdy, przenigdy Ci nie wygaśnie.

Możesz zacząć naukę nawet za 3 lata, a materiały i sprawdzanie tekstów będzie na Ciebie czekać. ❤️

A jeśli dodam do szkolenia nowe lekcje, dostaniesz je bez dopłat
(na takiej zasadzie dotychczasowi Uczestnicy dostali moduł bonusowy o biznesie).

Dostęp na zawsze + aktualizacje za darmo

A jak to wygląda od środka?
Zobacz lekcje DEMO.

Przekonania przeszkadzające w pisaniu

Jak przedstawić WROGA w opowieści?

Język korzyści

Oferta: jak pisać o obiekcjach?

A tutaj cała AGENDA szkolenia:

0

Moduł 0: Planowanie nauki

  1. Czy masz olać ten moduł?
  2. Organizacja kursu i technikalia
  3. Jak się (NIE) motywować do nauki?
  4. Jak pokonać prokrastynację?
  5. Po co i jak zaplanować naukę?
  6. Podsumowanie + Praca domowa

EFEKT: Wiesz, w jaki sposób przechodzić przez szkolenie
oraz znaleźć czas na pisanie, a nie brać się do niego z doskoku.

1

Moduł 1: Pierwsze kroki

  1. Wstęp
  2. Przekonania przeszkadzające w pisaniu
  3. Przekonania przeszkadzające w sprzedaży
  4. Przekonania przeszkadzające w kontakcie z odbiorcą
  5. Włóż soczewki copywritera
  6. Podsumowanie + Praca domowa

EFEKT: Rozprawiasz się z przekonaniami
przeszkadzającymi w skutecznej sprzedaży słowem.

2

Moduł 2: Psychologia pisania

  1. To nie wystarczą jakieś triki?
  2. Emocje i motywacje: dlaczego są ważne?
  3. Dwa systemy myślenia
  4. Cialdini i wpływ
  5. Podsumowanie + Praca domowa

EFEKT: Poznajesz psychologiczne zasady rządzące
ludzkimi wyborami.

3

Moduł 3: Poznanie odbiorcy

  1. Pisz dla jednej osoby
  2. Co warto wiedzieć o odbiorcy?
  3. Ankiety
  4. Grupy
  5. Rozmowy 1:1
  6. Jak wybrać najważniejsze potrzeby?
  7. Podsumowanie + Praca domowa

EFEKT: Nie zgadujesz czego chce Twój odbiorca, tylko masz twarde dane na temat jego potrzeb i pragnień.
Te informacje są bazą skutecznych tekstów.

4

Moduł 4: Proces pisania

  1. Nowy nawyk
  2. Blokada twórcza, wena i kreatywność są przereklamowane?
  3. Proces pisania, który działa, gdy nie masz weny
  4. 5 grzechów przeciwko prostocie tekstu
  5. Pisz bez oporów, REDAGUJ bez litości
  6. Skąd wiedzieć, że tekst jest dobry?
  7. Podsumowanie + Praca domowa

EFEKT: Masz gotowy proces na pisanie tekstu,
niezależnie od Twojego poziomu natchnienia.

5

Moduł 5: Twój COPY-ARSENAŁ

  1. Wstęp
  2. Obrazowy język
  3. Język korzyści
  4. Jak przestawić Unique Selling Point?
  5. Nie opowiadaj, pokaż (czyli jak łączyć obraz z tekstem)
  6. Czułe miejsce, czyli jak pisać o problemach klienta?
  7. Wezwanie do działania – co to jest i jak z niego korzystać?
  8. ABC nagłówków
  9. AIDA i PAS – sposoby na łapanie i utrzymanie uwagi
  10. Podsumowanie + Praca domowa

EFEKT: Znasz copywriterskie sposoby na intrygowanie, zaangażowanie, wywoływanie emocji i wzbudzanie pragnień. Widzisz, jak wyglądają w praktyce dzięki przykładom.
Te zasady przydadzą Ci się we wszystkich typach tekstów.

6

Moduł 6: Budowanie relacji

  1. Po co budować relacje?
  2. Uważaj na ton
  3. Jak dzielić się wiedzą?
  4. Jak mówić o słabościach?
  5. Rozmowa ze społecznością
  6. Podsumowanie + Praca domowa

EFEKT: Wiesz, jak budować relację ze swoimi odbiorcami,
żeby nabrali do Ciebie zaufania i chcieli od Ciebie kupować.

7

Moduł 7: Skuteczna oferta sprzedażowa

  1. Kilka ustaleń
  2. Dotychczasowe rozwiązania i problemy
  3. Pokaż produkt
  4. Jak pisać o obiekcjach?
  5. BIO
  6. Inni mnie INTERESUJĄ, czyli opinie
  7. FOMO
  8. Uzasadnienie ceny
  9. Inne elementy oferty
  10. Haczyk
  11. Kiedy oferta jest gotowa?
  12. Podsumowanie + Praca domowa

EFEKT: Poznajesz „klocki” niezbędne do zbudowania skutecznej oferty. I na dodatek nie brzmi ona jak reklama z telezakupów ani przekupka na targu.

8

Moduł 8: Opowiadanie historii

  1. Historyjki są dla dzieci?
  2. Bohater i jego problem: jak to przedstawić?
  3. Wróg nie musi być szalonym naukowcem
  4. Jak napisać historię dzięki schematowi?
  5. Emocje w historii: jak je pokazać?
  6. Jak mam zastosować storytelling?
  7. Podsumowanie + Praca domowa

EFEKT: Wiesz, jak zbudować historię i wykorzystać ją do przekazywania wiedzy i promowania swoich produktów.

9

Moduł 9: Pisanie w różnych ekosystemach

  1. Wstęp
  2. Opisy produktów
  3. Facebook + Instagram: posty, relacje, rolki
  4. LinkedIn
  5. Twitter (teraz X)
  6. Wpisy blogowe + SEO
  7. Newsletter + sekwencje mailowe
  8. Scenariusze do podcastów
  9. Podsumowanie + Praca domowa

EFEKT: Poznajesz specyfikę treści dla różnych mediów,
dzięki czemu możesz wyciskać z nich 100%.

10

Moduł 10: Mam swój głos

  1. A na co mi to, skoro mam szablony?
  2. Odkryj swój styl
  3. Jak wdrażać swój styl do pisania (i nie przedobrzyć)?
  4. Humor: co zrobić, żeby nie było przaśnie?
  5. Podsumowanie + Praca domowa

EFEKT: Poznajesz swój styl pisania i możesz go rozwijać, by przyciągać jego fanów.

11

BONUS: Copywriting w biznesie

BONUS #1: jak przygotować treści do kampanii sprzedażowej?
BONUS #2: reużywanie treści w praktyce
BONUS #3: lejek marketingowy
BONUS #4: obsługa klienta

12

BONUS: Jak używać ChatGPT
w pisaniu sprzedażowym?

  • Jak pisać instrukcje dla ChatGPT?
  • W jaki sposób można go wykorzystać w pisaniu sprzedażowym?
  • Jak trenować ChatGPT, żeby dawał Ci coraz bardziej spersonalizowane odpowiedzi?
Sprzedawaj wiedzę

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Pogadajmy!

Skopiuj adres magda@sprzedawajslowem.pl
i w e-mailu opisz swoją sytuację.

Możesz też do mnie napisać na instagramie (klik!)
lub z pomocą czatu w prawym dolnym rogu.

Odpiszę, w jakiej sytuacji szkolenie Sprzedawaj Słowem
Ci się przyda, a kiedy dołączenie do niego jest bez sensu.

Chcę być fair, dlatego...

1

Nie udzielam rabatów

Znasz smak frustracji, gdy kupujesz coś za pełną cenę, a potem ten produkt nagle jest przeceniony?
Nienawidzę być w takiej sytuacji.
I nie chcę Ci tego fundować.

2

Taniej już nie będzie

W internecie można kupić kursy, których cena nagle spada z 1500 do 50 złotych. Nie jestem jak inne kursy. ;)
Pomiędzy zapisami ulepszam materiał, więc cena idzie w górę!

3

Nie sprzedaję pojedynczych modułów

Chcę mieć pewność, że moi Kursanci wychodzą ze Sprzedawaj Słowem
z uporządkowaną wiedzą, od A do Z.
Dlatego albo kupujesz cały materiał,
albo nic.

„A co, jeśli mi się nie spodoba?"

Sprzedawaj wiedzę

Jeśli Sprzedawaj Słowem Ci się nie spodoba,
zwrócę Ci 100% poniesionych kosztów!

Na żądanie zwrotu masz 30 dni od zakupu.

Procedura ma tylko 2 kroki:
1. Piszesz, że Sprzedawaj Słowem to nie Twoja bajka.
2. Robimy Ci przelew zwrotny.

Dostałam sporo wiadomości:
„Serio? To takie proste?
Nie ma żadnego haczyka?”.

Serio.

Nie chcę Cię przymuszać do siedzenia w czymś, co Ci nie „kliknęło”.

Pokaż cenę, Magda!

Co dokładnie otrzymujesz?
Podsumujmy:

  • 11-modułowe szkolenie online Sprzedawaj Słowem

    11-modułowe szkolenie online Sprzedawaj Słowem

    80+ NAGRANYCH lekcji wideo. ~12 godzin materiału

  • Ważne: Ja i mój zespół sprawdzamy Twoje zadania domowe!

    Ważne: Ja i mój zespół sprawdzamy Twoje zadania domowe!

    Nie zgadujesz, tylko WIESZ czy dobrze piszesz, bo daję Ci informację zwrotną i wskazówki, nad czym masz popracować.

  • Materiały dodatkowe i 200+ przykładów treści z różnych branż

    Materiały dodatkowe i 200+ przykładów treści z różnych branż

    Transkrypcje, nagrania audio, karty pracy, ściągawki.

  • Tajna grupa Copy Wiewórce Premium

    Tajna grupa Copy Wiewórce Premium

    Tu możesz się ze mną konsultować i wysyłać mi zadania domowe do sprawdzenia.

  • BONUSY: Copywriting w biznesie

    BONUSY: Copywriting w biznesie

    BONUS #1: Jak przygotować treści do kampanii sprzedażowej?
    BONUS #2: Reużywanie treści w praktyce
    BONUS #3: Lejek marketingowy
    BONUS #4: Obsługa klienta

  • BONUS: Jak używać ChatGPT w pisaniu sprzedażowym?

    BONUS: Jak używać ChatGPT w pisaniu sprzedażowym?

    Jak pisać instrukcje dla ChatGPT? W jaki sposób można go wykorzystać w pisaniu sprzedażowym? Jak trenować ChatGPT pod swoje potrzeby? Lista gotowych promptów do użycia w swoim biznesie.

  • Boty-asystenci

    Boty-asystenci

    na Discordzie pomagający Ci utrwalać zdobytą wiedzę.

  • Dostęp 24/7 do opublikowanych materiałów

    Dostęp 24/7 do opublikowanych materiałów

    Ty decydujesz, kiedy i gdzie się uczysz.

  • Dożywotni dostęp do materiałów i przyszłych aktualizacji

    Dożywotni dostęp do materiałów i przyszłych aktualizacji

    Twój dostęp do szkolenia jest NA ZAWSZE. Możesz do niego wracać, gdy będziesz tego potrzebować.

  • Gwarancja satysfakcji

    Gwarancja satysfakcji

    Masz 30 dni na zwrot szkolenia, jeśli nie spełni on Twoich oczekiwań.

To wszystko otrzymasz za:

1597 zł brutto

1397 zł brutto

czyli ok. 1154,47 zł + VAT (wystawiamy FV 23%)
Możesz rozbić płatność, np. 10 x 139,70 zł z PayU Raty 0%.
To najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

Dołącz do Sprzedawaj Słowem!

Poniższy przycisk przeniesie Cię do zamówienia.

2 minuty i szkolenie jest Twoje.

Na zawsze.

W Sprzedawaj Słowem jest już ponad 800 osób!

 

Lista zainteresowanych

Po zakupie masz 30 dni na zwrot szkolenia z dowolnego powodu.

Płatności obsługuje PayU. Możesz zapłacić szybkim przelewem, kartą, BLIKiem lub ratalnie 0%.

Bezpieczne połączenie SSL.

To nie tylko nagrane materiały

Sprzedawaj wiedzę

W tej cenie dostajesz nie tylko materiały na platformie,
ale też moje wsparcie:

✸ Jeśli czegoś nie rozumiesz, możesz skonsultować się ze mną na grupie dla Uczestników szkolenia.

✸ Wybrałam dla Ciebie 200 przykładów tekstów z różnych branż, by pokazać Ci, jak można wdrożyć zasady pisania sprzedażowego.

Sprawdzam 6 Twoich tekstów i daję Ci szczegółową informację zwrotną. Dzięki niej wiesz, co robisz dobrze, a nad czym masz popracować. A Twoje treści stają się coraz lepsze.

Masz pytania?
Mam odpowiedzi:

✸ Chcesz zarabiać na swojej wiedzy, ale nie wiesz, jak ją przekazać prostym językiem.
✸ Masz gotowy produkt i chcesz mieć pewność, że umiesz o nim pisać, żeby na nim zarobić.
✸ Chcesz budować markę osobistą i wypuścić własne produkty, ale pisanie nie jest Twoją mocną stroną.
✸ Masz własną firmę i świetny produkt/usługę, ale nie wiesz, jak promować je inaczej, niż: „kup, bo to jest fajne”.
✸ Jesteś Wirtualną/ym Asystentką/em i chcesz wyręczać swoich klientów w pisaniu.

Szkolenie jest w formie nagranych lekcji wideo. Możesz z nich korzystać o dowolnej porze dnia i nocy.
To Ty decydujesz, kiedy przechodzisz przez materiały, bo Twój dostęp do platformy jest dożywotni.

Dostajesz dostęp do szkolenia zaraz po zakupie i masz go dożywotnio. 24/7. Twój dostęp do szkolenia nie wygasa.

Wchodzę na grupę dla Uczestników regularnie. Sprawdzam, co do mnie piszecie + daję informację zwrotną na temat zadań. Możesz zrobić zadanie nawet za parę miesięcy, a i tak sprawdzę Twoje teksty!

Po pierwsze: wszystkie treści, które wypuszczasz jako firma, sprzedają. Bezpośrednio lub pośrednio (budowanie relacji, zwiększanie świadomości marki, ugruntowanie pozycji eksperta).
Po drugie: stworzyłam moduł poświęcony pisaniu w różnych zakątkach internetu: na blogi, media społecznościowe i do newsletterów, nawet instrukcję pisania scenariuszy do TikToków i Reelsów!

Jeśli uznasz, że szkolenie nie jest dla Ciebie, to otrzymasz zwrot pieniędzy. Masz na to 30 dni od daty zakupu. Po prostu napisz na magda@sprzedawajslowem.pl a zwrócę Ci 100% pieniędzy.

ChatGTP (sztuczna inteligencja) tworzy generyczne teksty. Internet jest ich pełen. Do stworzenia, np. strony sprzedażowej, potrzebna jest dokładna znajomość grupy docelowej, empatia i nadanie treści osobowości. Ponadto sztuczna inteligencja nie jest w stanie osadzić treści w szerszej strategii komunikacji. Te wszystkie umiejętności nadal są domeną ludzi.

Natomiast może być fajnym asystentem, który pomoże Ci w wymyślaniu treści, podsunie pomysły albo da informację zwrotną. W ramach szkolenia dostaniesz bonus, w którym tłumaczymy, jak użyć ChatGPT do tych celów.

Tak! Wystarczy wybrać metodę płatności PayU, wypełnić i zatwierdzić formularz zamówienia. W nowym oknie pojawi się możliwość wybrania płatności ratalnej. Raty 0% zaczynają się od ok. 129,70 zł miesięcznie.

Sprzedawaj Słowem dotyczy pisania sprzedażowego. Kasa Za Wiedzę dotyczy budowania i sprzedawania produktów cyfrowych. Niektóre pojedyncze wątki mogą się powtórzyć (oba szkolenia dotykają sprzedaży i tworzenia treści), ale w każdym z nich podchodzi do tematu z innych perspektyw.

Tak! Na co Ci sucha teoria, jeśli potem nie masz pomysłu, jak ją wykorzystać? 😉
W szkoleniu są przykłady treści od ponad 200 firm: online i stacjonarnych, oferujących produkty i usługi, polskich i zagranicznych.
Będzie się czym inspirować. 🙂

W Sprzedawaj Słowem znacznie rozszerzam zakres materiału z Mailketingu (uczyłam w nim głównie pisania maili). Jeśli widzisz, że dzięki Mailketingowi Twoje pisanie już jest skuteczne i czujesz się z nim dobrze, to nie potrzebujesz Sprzedawaj Słowem. A jeśli nie…

Gdybym miała szacować, moduły o pisaniu z Mailketingu stanowią ok. 10% tego, co chcę przekazać w Sprzedawaj Słowem. Do tego dochodzą nowe tematy: psychologia w pisaniu i sprzedaży, pisanie ofert oraz treści w różnych ekosystemach (m.in. social media, wpisy blogowe, opisy produktów, scenariusze podcastów).

Stworzyłam szkolenie tak, by zajmowało średnio 2-8 godzin pracy tygodniowo.
ALE! Ostatecznie od Ciebie zależy, ile czasu chcesz na nie poświęcić.
Jeśli potrzebujesz go więcej niż zakładają moje szacunki, nie przejmuj się nimi i rób swoje!
Plus jeśli w tym momencie nie masz na niego czasu, a wiesz, że pisanie Ci się przyda, możesz zacząć naukę później.
Albo oddelegować naukę pisania osobie z Twojego zespołu!

Napisz na magda@sprzedawajslowem.pl o chęci dołączenia do szkolenia, pomożemy Ci!

Oczywiście! Uzupełnij dane firmowe w koszyku, w formularzu zamówienia.

Jeśli masz pytania spoza listy, pisz śmiało na:
magda@sprzedawajslowem.pl lub użyj czatu w prawym dolnym rogu.
Staram się odpowiadać z prędkością strusia pędziwiatra 🙂

To koniec strony!

Jeśli nie odpowiedziałam na jakieś z Twoich pytań,
napisz do mnie (magda@sprzedawajslowem.pl).

Chcesz już dołączyć?

Poniższy guzik przeniesie Cię do zamówienia.

2 minuty i szkolenie jest Twoje.

LISTA ZAINTERESOWANYCH >